NEMOKAMAS PRISTATYMAS NUO 55 Eur
Juodojo penktadienio užsakymai bus išsiunčiami per ateinančias 2 savaites

Keitimas, grąžinimas ir paslaugos

Keitimas
Kiekvienas pirkėjas įsigijęs prekę mūsų parduotuvėje turi galimybę jai netikus, pasikeisti ją į kitą dydį, spalvą ar net modelį. Keitimo atveju prašome užpildyti formą https://atile.lt/index.php?route=account/return/add, o jei kyla klausimų susisiekti su mumis:
Tel.:+37060099428 , El. paštu: info@atile.lt

  • Prekės keičiamos į kitas prekes per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos.
  • Prekę galima keisti į kitą prekę už didesnę/ mažesnę kainą ar dovanų kuponą.
  • Už pakeistos prekės išsiuntimą apmoka Atile.lt

    Paslaugos, kurias mes atliekame:
  • Mes esame labai lankstūs, siekiame, kad kiekvienas klientas būtų patenkintas vilkint mūsų drabužius. Galime pagal jūsų norus pailginti ar patrumpinti gaminį. Taip pat galime pasiūti pagal skirtingus išmatavimus atitinkamą gaminio dalį (pavyzdžiui rankovę ar kt.). Dėl specialaus siuvimo viskas derinama asmeniškai su klientu. Norint tokios paslaugos, susisiekite su mumis nurodytais kontaktais. Asmeninio siuvimo paslauga yra mokama.

Prekių grąžinimas


GALIMI GRĄŽINIMO BŪDAI:


OMNIVA
Per Omniva terminalus naudojantis flipo.lt sistema. https://www.flipo.lt/parduotuves/atile
Fiksuota grąžinimo suma 2.15€

Paštu / kurjeriu
Naudojantis Lietuvos paštu. Kainos pateikiamos https://post.lt/ portale.
Adresas siuntimui:
UAB ARJELITA
ŽEMAITĖS G. 102, ŠIAULIAI, LIETUVA
LT-76172
TEL.: +370 600 99428
 El. Paštas: info@atile.lt

Parduotuvėje Šiauliuose

Tiesiogiai pristatyti į atile.lt parduotuvę „Atilė“ adresu Vytauto g. 80 LT-76352 Šiauliai.

Prekių grąžinimas:

1. Jeigu įsigytos prekės nepateisina Jūsų lūkesčių ir nenorite jų pakeisti, jas galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų pristatymo/atsiėmimo/atsiėmimo fizinėje parduotuvėje.
2. Visos grąžinamos prekės turi būti grąžinamos nesugadintos, neišskalbtos, nenaudotos, nevilkėtos ir iš esmės nepakeitusios originalios išvaizdos. Klientui, grąžinančiam prekę, tenka kokybiškų prekių siuntimo išlaidos, nebent pardavėjas jūsų pirkimo metu nurodo kitaip. Pinigai už prekes, į nurodytą banko sąskaitos nr., grąžinami per 14 darbo dienų nuo tos dienos, kai prekė pasiekia Atile.lt nurodytu adresu.
3. Teisė atsisakyti užsakymo negalioja toms prekėms, kurios buvo specialiai pagamintos pagal Pirkėjo reikalavimus arba individuliai pritaikytos, išpardavimo kategorijoje esančios prekės arba kurios dėl savo pobūdžio apskritai negali būti grąžinamos, yra greitai gendančios ir jų galiojimo laikas greitai pasibaigia.
4. Atile.lt neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai nurodžius adresą arba kurie buvo prarasti nepasiekus Atile.lt.

Prekių grąžinimo sąlygos:

1. Jei iš Atile.lt  įsigijote netinkamos kokybės prekę ir pardavėjas su Jumis neaptarė prekės trūkumų, Jūs turite teisę savo pasirinkimu reikalauti iš pardavėjo:
- pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
- atitinkamai sumažinti prekės kainą;
- per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus.
- grąžinti sumokėtus pinigus ir vienašališkai nutraukti sutartį.

2. Norimas grąžinti prekes Jūs galite pristatyti į atile.lt parduotuvę „Atilė“ adresu Vytauto g. 80 LT-76352 Šiauliai, arba grąžinti jas paštu ar per flipo.lt sistemą (Omniva).

3. Atile.lt  įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes, jeigu (netaikoma audinio savybių pakitimui po skalbimo, džiovinimo ar kitokio mechaninio poveikio atlikimo):
- prekės netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu;
 - neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms.

4. Pinigai grąžinami pervedant juos į kliento asmeninę sąskaitą. Prašome prieš grąžinant prekę internete pateikti užpildytą prekių grąžinimo formą. Joje būtina nurodyti banko sąskaitos numerį, į kurią bus pervedami grąžinami pinigai.

5. Jei prekė gauta nekokybiška arba gautas ne tas produktas, kurį klientas užsakė, išsiuntus grąžinamą prekę, nedelsiant reikia informuoti klientų aptarnavimo skyrių el. paštu: info@atile.lt
Klientų aptarnavimo skyrius informuos apie tai grąžinimų skyrių bei buhalteriją, kad pinigai už siuntimą būtų pervedami klientui kartu su suma, suskaičiuota už grąžintą prekę, per 14 darbo dienų.

6. Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - http://www.vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.