Siuntimas:
Užsakymai yra išsiunčiami, tiek iš karto apmokėjus, ne vėliau kaip per 7-10 d.d. Trukmė iki išsiuntimo priklauso nuo to, ar prekė yra pagaminta, ar mes turime ją pasiūti. Jei prekė yra pagaminta išsiunčiame tą pačią arba kitą dieną po apmokėjimo. Jei reikia gaminti, išsiunčiame po 2-5 d.d. po apmokėjimo (šventiniu laikotarpiu ar esant didelių užsakymų srautui laikas gali keistis).
Siuntos Lietuvoje:
Įprastai siunta atkeliauja gavėjui per 2-3 d.d. Jei po užsakymo būsenos pakeitimo iš „Vykdomas“ į „Įvykdyta“ negavote pranešimo (telefonu/ informaciniu lapeliu) apie siuntą iš savo nurodyto pašto po 4-5 d.d., susisiekite su mumis dėl siuntos registracijos kodo. Siunčiama „Omniva“, „Dpd“, „Lp express“ siuntų tarnyba į pasirinktą paštomatą. Įprastai siunta atkeliauja per 1-3 d.d. po išsiuntimo.
Siuntos į užsienį:
Siunčiama Lietuvos paštu (tik ES ribose). Siunta siunčiama registruotu siuntimu. Įprastai siunta atkeliauja gavėjui per 7-10 d.d.
Į Baltijos šalis (Lietuva, Latvija, Estija) siunčiama „Omniva“ siuntų tarnyba. Įprastai siunta atkeliauja per 3-7 d.d. po išsiuntimo.
Nemokamas atsiėmimas Šiauliuose:
Atsiimti galima fizinėje parduotuvėje: „Atile“, Vytauto g. 80. Apie paruoštą prekę jus informuos skambučiu/sms žinute.
Keitimas
Kiekvienas pirkėjas įsigijęs prekę mūsų parduotuvėje turi galimybę jai netikus, pasikeisti ją į kitą dydį, spalvą ar net modelį. Keitimo atveju prašome užpildyti grąžinimo formą, o jei kyla klausimų susisiekti su mumis:
Tel.:+37069932423 , El. paštu: [email protected]
Paslaugos, kurias mes atliekame:
Mes esame labai lankstūs, siekiame, kad kiekvienas klientas būtų patenkintas vilkint mūsų drabužius. Galime pagal jūsų norus pailginti ar patrumpinti gaminį. Taip pat galime pasiūti pagal skirtingus išmatavimus atitinkamą gaminio dalį (pavyzdžiui rankovę ar kt.). Dėl specialaus siuvimo viskas derinama asmeniškai su klientu. Norint tokios paslaugos, susisiekite su mumis nurodytais kontaktais. Asmeninio siuvimo paslauga yra mokama.
Prekių grąžinimas
GALIMI GRĄŽINIMO BŪDAI:
OMNIVA
Per Omniva terminalus naudojantis Omniva grąžinimų sistema. https://grazinimai.omniva.lt/
Fiksuota grąžinimo suma 2.30€
Kurjeriu
Naudojantis Lietuvos paštu. Kainos pateikiamos https://post.lt/ portale.
Adresas siuntimui:
UAB ARJELITA
ŽEMAITĖS G. 143, ŠIAULIAI, LIETUVA
LT-76139
TEL.: +370 69932423
El. Paštas: [email protected]
Parduotuvėje Šiauliuose
Tiesiogiai pristatyti į atile.lt parduotuvę „Atile“ adresu Vytauto g. 80 LT-76352 Šiauliai.
Prekių grąžinimas:
1. Jeigu įsigytos prekės nepateisina Jūsų lūkesčių ir nenorite jų pakeisti, jas galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų pristatymo/atsiėmimo/atsiėmimo fizinėje parduotuvėje.
2. Visos grąžinamos prekės turi būti grąžinamos nesugadintos, neišskalbtos, nenaudotos, nevilkėtos. Grąžinama
prekė yra kartu su gamintojo ženklinimo etiketėmis, įpakavimu ir iš esmės nepakitusi jos prekinė išvaizda. Klientui, grąžinančiam prekę, tenka kokybiškų prekių siuntimo išlaidos, nebent pardavėjas jūsų pirkimo metu nurodo kitaip. Pinigai už prekes, į nurodytą banko sąskaitos nr., grąžinami per 14 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai prekė pasiekia Atile.lt nurodytu adresu.
3. Teisė atsisakyti užsakymo negalioja toms prekėms, kurios buvo specialiai pagamintos pagal Pirkėjo reikalavimus arba individualiai pritaikytos, arba kurios dėl savo pobūdžio apskritai negali būti grąžinamos, yra greitai gendančios ir jų galiojimo laikas greitai pasibaigia.
4. Prekės esančios kategorijoje „Išpardavimas“ negali būti grąžinamos. Šias prekes galima pakeisti į kitą prekę arba dovanų kuponą.
5. Atile.lt neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai nurodžius adresą arba kurie buvo prarasti nepasiekus Atile.lt.
Prekių grąžinimo sąlygos:
1. Jei iš Atile.lt įsigijote netinkamos kokybės prekę ir pardavėjas su Jumis neaptarė prekės trūkumų, Jūs turite teisę savo pasirinkimu reikalauti iš pardavėjo:
– pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
– atitinkamai sumažinti prekės kainą;
– per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus.
– grąžinti sumokėtus pinigus ir vienašališkai nutraukti sutartį.
2. Norimas grąžinti prekes Jūs galite pristatyti į atile.lt parduotuvę „Atile“ adresu Vytauto g. 80 LT-76352 Šiauliai, arba grąžinti jas paštu ar per Omniva grąžinimų sistemą.
3. Atile.lt įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes, jeigu (netaikoma audinio savybių pakitimui po skalbimo, džiovinimo ar kitokio mechaninio poveikio atlikimo):
– prekės netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu;
– neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms.
4. Pinigai grąžinami pervedant juos į kliento asmeninę sąskaitą. Prašome prieš grąžinant prekę internete pateikti užpildytą prekių grąžinimo formą. Joje būtina nurodyti banko sąskaitos numerį, į kurią bus pervedami grąžinami pinigai.
5. Jei prekė gauta nekokybiška arba gautas ne tas produktas, kurį klientas užsakė, išsiuntus grąžinamą prekę, nedelsiant reikia informuoti klientų aptarnavimo skyrių el. paštu: [email protected]
Klientų aptarnavimo skyrius informuos apie tai grąžinimų skyrių bei buhalteriją, kad pinigai už siuntimą būtų pervedami klientui kartu su suma, suskaičiuota už grąžintą prekę, per 14 kalendorinių dienų.
6. Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse – http://www.vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
7. Atile.lt prekinio ženklo nuotraukų naudojimas be sutikimo yra griežtai draudžiamas. Nesilaikant nurodymų ar tarpusavyje nesutarus kitaip, pasiliekame teisę kreiptis dėl administracinio teisių pažeidimo.